EN

ד"ר מעין בוימן משיטה

ביוגרפיה קצרה על ד"ר מעין בוימן משיטה - ביוגרפיה קצרה

מי שתויגה בתור "דוקטור לאהבה", ד"ר מעיין בוימן-משיטה מציעה מבט חדשני על מערכות יחסים ועל אהבה. ד"ר בוימן-משיטה, נשואה ואם ל-3 שנות, היא חוקרת נודעת בתחום הפסיכולוגיה החיובי בישראל. ד"ר בוימן-משיטה קיבלה את השכלתה עם תואר ראשון בפסיכולוגיה וכלכלה, והמשיכה עם התשוקה שלה ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, ודוקטורט בפסיכולוגיה חיובית בתחום הנישואין.

כאשר ביקשו ממנה להגדיר "פסיכולוגיה חיובית", ד"ר בוימן-משיטה השיבה שמדובר בתחום שמטרתו להגדיר את הרווחה הנפשית, את תחושת האושר ותחושת השגשוג בכל תחומי החיים. מטרתה של ד"ר בוימן היא ללמד אחרים כיצד להגיע לתפקוד אופטימלי, גם כאשר המצב אינו נראה כך.

כיום ד"ר בוימן-משיטה היא מרצה במכללה האקדמית רמת-גן, ומתמחה בתחום הייחודי של פסיכולוגיה חיובית. במרוצת הזמן, היא צברה לעצמה קהל מעריצים מקצועי, ולכדה את עיניהם של מפיקי התכנית "חתונה ממבט ראשון". מעיין מלווה את הזוגות בתוכנית בתהליך הייחודי שהם עוברים, ומסייעת לאחרים גם מחוץ למרקע. מטרתה היא ללמד אנשים כיצד לעבור מחסומים פסיכולוגיים, והיא בהחלט מצליחה לעשות זאת.

הרצאות בדרך לאושר עם ד"ר מעיין בוימן-משיטה

לצד הקריירה המקצועית שלה כמרצה ופסיכולוגית ב"חתונה ממבט ראשון", ד"ר מעיין בוימן-משיטה מעבירה הרצאות מקצועיות על תחום האושר, היחסים, והנישואים. בנוסף, ד"ר בוימן-משיטה מעבירה הרצאות להורים על גידול ילדים, ומספקת לשומעים שלה מידע על אושר אמיתי, וכיצד יוכלו להשיג אותו.

כאן במרכז למרצים וסדנאות זמינים לכם מרצים ומרצות בשלל תחומים, ואנחנו גאים שד"ר מעיין משיטה נמצאת במערך שלנו. אם אתם רוצים לקבוע הרצאה ייחודית ושוברת שגרה, כאן תוכלו להזמין הרצאה של ד"ר מעיין בוימן-משיטה, וליהנות ממבט ייחודי של מרצה מוכשרת ובעלת ניסיון.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

הזמן הרצאה

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן