EN

הרצאות לאירוע פרטי

הרצאות לאירוע פרטי

תכנון של אירועים שונים, בייחוד כאלו שיש בהם מספר משתתפים רב, דורש מחשבה על כל האלמנטים באירוע: המקום בו ייערך האירוע, הכיבוד באירוע והכי חשוב – הפעילויות באירוע. כאשר אתם עורכים אירוע פרטי, חשוב שתדאגו לא רק לפרטים הטכניים השונים, אלא גם לפעילויות מעשירות עבור האורחים שלכם. במרכז למרצים וסדנאות העשרה היא המומחיות שלנו, וכאן אתם יכולים להזמין הרצאות לאירוע פרטי שיעשירו את האורחים שלכם בצורה נפלאה.

הזמנת הרצאות לאירוע פרטי במרכז למרצים וסדנאות

במרכז למרצים וסדנאות אנו מספקים שירותים ייחודיים ללקוחות בכל רחבי הארץ. כאן אתם יכולים לבחור בין שלל מרצים ומרצות מקצועיים עבור כל אירוע – לרבות אירועים פרטיים. מרכז haalo מחבר בין מרצים בשלל תחומים ובין הקהל הרחב, כולל קהל בתחום המקצועי, ואתם יכולים להזמין הרצאה שמתאימה בדיוק לאירוע שאתם עורכים, ולקהל שעתיד להיות בו.

פאולה רוזנברג

פאולה רוזנברג

5 כללים לחיים בריאים

זוהיר בהלול הרצאות

זוהיר בהלול

שדרן ספורט ופוליטיקאי ערבי- ישראלי

רוני ליבוביץ'

רוני ליבוביץ'

האופנובנק

גולדי רייך הרצאת השראה

גולדי רייך

3 צעדים לאושר

דפני ליף

דפני ליף

מנהיגת מחאת האוהלים

נורית קנטי

נורית קנטי

יו"ר ארגון העיתונאים

הרצאה מאת איזי רוזוב

איזי רוזוב

האיש הכי שמח בעולם

גיא הרן

מומחה יין

עקיבא נוביק

עקיבא נוביק

עיתונאי, כאן 11

ד"ר רם פרומן

היסטוריון, משפטן, איש עסקים ואקטיביסט בולט.

עלי חביבי

אוכל, גאווה ודעה קדומה

נועה ברגר

"על טעם ועל ריח"

עופר שחק הרצאות

עופר שחק

השפה האבודה של גברים

גיל לחוביצר

טייס

עבור אילו אירועים פרטיים ניתן להזמין מרצים?

מרכז haalo מספק כאמור שירותים עבור מגוון קהלים – לרבות הקהל העסקי והפרטי. אם אתם עורכים אירוע פרטי, כמו כנס, אירוע לוועדים מקצועיים, חוג ביתי או כל אירוע פרטי אחר – כאן זה המקום עבורכם. המרצים שאתם רואים כאן באתר מעבירים מדי יום שלל הרצאות בכל רחבי הארץ, עבור קהלים קטנים וגדולים כאחד. בין שאתם עורכים אירוע קטן או אירוע רב-משתתפים, המרצים שלנו ישמחו להעביר לכם הרצאה מעניינת ומעשירה במיוחד.

אם אתם רוצים לגלות יותר על המרצים שלנו – תוכלו לקרוא עליהם כאן באתר. לכל אחד מהמרצים, המפעילים והפרפורמרים שלנו יש כרטיס אישי, עם פירוט על כל אחד ואחד מהם. המידע יסייע לכם לבחור את המרצה המתאים לכם ביותר, ואם אתם מעוניינים במידע נוסף – אנו כאן עבורכם. צוות היועצים שלנו ישמח לספק לכם מידע על המרצים והמרצות באתר, ואתם יכולים גם ליצור קשר עם המרצים עצמם כדי לקבל מידע שנחוץ לכם עבור האירוע שאתם עורכים.

איזה מרצה כדאי לי לבחור?

אנשים רבים מתקשים לבחור מרצה עבור אירועים פרטיים, וגם עבור אירועים אחרים. כדי להקל על הבחירה, באתר שלנו תמצאו קטגוריות שונות של מרצים, לרבות מרצים בפוליטיקה, מרצים בענייני כלכלה, מרצים בענייני הייטק, מרצים בענייני טכנולוגיה, מרצים בנושאי השראה, ומרצים בתחומים רבים נוספים.

הודות לכך, אתם יכולים לבחור מרצה בתחום של האירוע שאתם עורכים, וליהנות מפעילות מעשירה ומעניינת. אם אתם לא יודעים איזה מרצה לבחור בקטגוריות השונות – הצוות שלנו כאן עבורכם. כדי לסייע לכם בבחירת הרצאות לאירוע פרטי, הצוות שלנו יקבל מכם כמה פרטים חשובים: תקציב עבור ההרצאה, מספר האורחים בהרצאה וסוג ההרצאה המבוקשת.
הודות למידע הזה, נוכל לשדך ביניכם ובין המרצים המתאימים לכם ביותר שישמחו לקחת חלק באירוע הבא שלכם. פנו אלינו עם השאלות שלכם, ויחדיו נבחר לכם מרצה מנצח להרצאה מנצחת.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן