EN

הרצאות בנושא בינה מלאכותית

הרצאות בנושא בינה מלאכותית

הרצאות בנושא בינה מלאכותית (AI) הופכות פופולריות יותר ככל שה-AI הופך לחלק אינטגרלי יותר בחברה. הרצאות אלו זמינות לכם על ידי מומחים בתחום והן מכסות מגוון רחב של נושאים הקשורים לבינה מלאכותית, החל מהתיאוריות והעקרונות העומדים בבסיס אלגוריתמי הבינה המלאכותית ועד לשיקולים האתיים של פיתוח מערכות בינה מלאכותית. אם אתם מחפשים הרצאה חדשנית שתכיר לכם עולם חדש, כאן במרכז למרצים וסדנאות תוכלו ליהנות ממבחר מרצים מקצועיים בתחום.

הרצאות בנושא בינה מלאכותית מבית הלו

מרכז הלו מהווה חממה עבור מקצוענים בתחומים שונים ועבור קהלים מכל רחבי הארץ. בכל יום נוצרות בחממה הזו קהילות חדשות, והקהל שלנו זוכה במגוון הרצאות ופעילויות מעשירות. עם ההתפשטות המהירה של טכנולוגיות AI, זה חשוב לדעת לאן העולם צועד, וכאן תוכלו להזמין הרצאות מרתקות בתחום המהפכני הזה.

ברק דרורי

יועץ חדשנות- מעבר למסגרות

 

פרופסור דוד פסיג

עתידן, ראש המעבדה למציאות מדומה באוניברסיטת בר אילן

טל שורר

טל שורר

כתב הספורט והטכנולוגיה של חדשות 13

ד״ר יניב לויתן

מומחה ללוחמת מידע

עידן פפיאר

מומחה לטרנספורמציה דיגיטלית

הילל קוברובסקי

מומחה סייבר, חדשנות ועתידנות

ניב ליליאן

ניב ליליאן

מבכירי עיתונאי הטכנולוגיה בישראל

שרון גונן

מומחית טכנולוגיות שימושיות, לשעבר ב- Microsoft.

תומר יהודיין הרצאות

תומר יהודיין

מומחה טכנולוגי, מרצה באוניברסיטת בן גוריון.

בינה מלאכותית: על מה נדבר?

נושא נפוץ אחד של הרצאות בנושא בינה מלאכותית הוא היתרונות הפוטנציאליים של AI עבור תעשיות ומגזרים שונים, כולל שירותי בריאות, פיננסים וחינוך. הדוברים דנים לעתים קרובות בדרכים שבהן ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לייעל תהליכים, להפחית עלויות ולשפר את קבלת ההחלטות בתעשיות אלו.

נושא חשוב נוסף הוא פיתוח אלגוריתמי AI ושיטות למידת מכונה. הרצאות אלו מציגות את המחקר העדכני ביותר בתחומים אלה, כמו גם את האתגרים הגלומים בפיתוח מערכות AI שהן מדויקות והוגנות כאחד.

מלבד זאת, שיקולים אתיים של AI הופכים חשובים יותר ויותר בתחום. הרצאות בנושא זה עשויות לדון בנושאים כמו ההטיות הפוטנציאליות וההשלכות הלא מכוונות של מערכות בינה מלאכותית, שקיפות אלגוריתמית ואחריות, והשפעת AI על פרטיות ואבטחה. מטרת הרצאות אלו היא לקדם פיתוח בינה מלאכותית אתית ואחראית, ולהבטיח כי נעשה שימוש בבינה מלאכותית בדרכים המועילות לחברה כולה.

ההרצאות האלו עוסקות בנושא שנוגע או ייגע בכולנו בעתיד הקרוב. המומחים של המרכז למרצים וסדנאות זמינים לכם בכל עת, ומספקים הרצאות מקצועיות בשלל תחומים, כולל בתחום האינטליגנציה המלאכותית. ניתן להתאים את ההרצאות האלו לכל קהל, ובכך ליהנות מהרצאה מעשירה ומעניינת באחד התחומים החמים כיום.

זקוקים לסיוע? אנחנו כאן עבורכם

אם אתם מעוניינים להזמין הרצאות בנושא בינה מלאכותית, אנחנו כאן עבורכם. הרצאות כאלו מציעות שפע של ידע ומידע על היבטים שונים של פיתוח ויישום AI. מהיבטים טכניים כמו אלגוריתמים ולמידת מכונה, ועד לשיקולים מעשיים ואתיים כמו יישומים בתעשייה ודאגות לפרטיות, הרצאות אלו יכולות לספק תובנות חשובות לכל מי שמתעניין בתחום הבינה המלאכותית.

הצוות שלנו זמין לספק לכם מידע על הרצאות אלו, ועל הרצאות רבות אחרות. אנחנו מזמינים אתכם לאתר שלנו כדי ליהנות ממבחר של פעילויות, סדנאות והרצאות עם מיטב המומחים בשלל תחומים. אם יש לכם שאלות כלשהן, או שאתם לא בטוחים איזו פעילות לבחור, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן