EN

בניית סדנאות

בניית סדנאות
בניית סדנאות

בניית סדנה בהתאמה אישית

סדנאות מתארות מתכונת הכשרה קלילה יחסית, כזו שאיננה מחייבת יתר על המידה, אך מעשירה, מעצימה ומקנה מיומנויות חדשות ויעילות.

עבור אלו נושאים ראוי יהיה לבנות סדנה? ממש על קצה המזלג – כל תחום וכל נושא יכולים להצדיק את הקמתה של סדנה:

  • סדנאות לפיתוח מנהלים
  • סדנאות לייעול המכירות
  • סדנאות לייעול  תודעת השירות
  • סדנאות קולינריות
  • סדנאות לפיתוחים עסקיים ופיננסיים
  • וכיוצא בכך
 
המכנה המשותף בין כולן הוא בכך שהן מאפשרות לעסקים קטנים וגדולים כאחד, לשפר את ההון האנושי, לשמר אותו (עובדים זוטרים ובכירים תמיד שמחים להתפתח ולהרחיב אופקים) וכך גם לקצור יתרונות חשובים עבור בית העסק / החברה / הארגון / העמותה.

איך בונים סדנה?

בניית סדנה נובעת ממקור אחד – מתוך צורך.

זהו יכול להיות צורך מידי בשיפור וייעול מחלקה מסוימת, נניח מקרים נפוצים הם במחלקות מכירה. וזה יכול להיות צורך של בית עסק להקנות לעובדים ערך מוסף למען שימורם. למשל חברות הייטק ובהן העובדים עלולים ללטוש עיניים אל חברות אחרות ואטרקטיביות.

הצורך בסדנה

ראשית נבקש להבין מהו הצורך שלכם.

זה נורא אינדיבידואלי ומשתנה בין גוף עסקי לגוף המקביל אליו.

שני גופים יבקשו לייצר סדנת מנהלים בהתאמה אישית, אולם סדנה אחת תשים את הדגש על ניהול זמן או תעדוף משימות, ואילו סדנה אחרת תשים את הדגש על הנעת עובדים ומוטיבציית עובדים.

השאלה מנין הצורך נובע ומה אנחנו מבקשים להשיג.

אפיון הסדנה

הבנו את הצורך? מעולה! עתה אנחנו גם נדע לבנות לעצמנו בנק יעדים ומטרות ברור ומוגדר.

שלב האפיון מקנה לנו גם את היכולת לשער את משך המפגשים: תיתכן סדנה שתימשך על פני מפגש אחד בלבד, ומנגד תיתכן סדנה אחרת שתצדיק פריסה של 3-5 מפגשים.

אורך הסדנה, המתכונת הנכונה – את כל אלו נבקש להגדיר כאשר מה שניצב לנגד עינינו הוא מידת התועלת שתופק מכך.

ישנו חומר מקצועי שלא ניתן להעביר במפגש אחד, ומנגד ישנם היבטים שמספיקה סדנה בת יום כדי להביא לשינוי משמעותי ומהותי במקום העבודה.

אמצעי ההדרכה

בסופו של דבר, כמעט שאין הדרכה שאיננה נסמכת על מצגות, לכן נחסוך מכם את הכלי המובהק הזה 🙂

כלים נוספים שיכולים לעמוד לצדנו ולייעל את ההדרכה, מתייחסים באופן מעמיק יותר אל הדרך שבה נגבה את החומר הנלמד:

  • הדגמה כיתתית – למשל הדגמה על מכשור מתקדם. סדנת עזרה ראשונה עם דפיברילטור יכולה להדגים את כוונתנו.
  • השתתפות הכיתה – למשל בסדנת מכירות שתכלול גם תרגולים כיתתיים והשתתפות של תלמידים ותלמידות.
  • ירידה לשטח – ממש לחוות את החומר הנלמד הלכה למעשה. סדנה שיוצאת מן הכיתה.

אנו נבחן את הכלים הנדרשים, ועל-פיהם נבנה את הסדנה הלכה למעשה.

מדידת תוצאות

ישנה סיבה שלשמה התכנסנו 🙂 וישנה סיבה שלשמה בחרתם להשקיע בבניית סדנאות מותאמות אישית.

יחד אתכם, נפעל כדי לייצר סדנה מדידה ונבחן את מידת התועלת שהופקה ממנה.

קצת עלינו

אנו בהלו – המרכז למרצים ולסדנאות, מחזיקים בניסיון עשיר בבניית הרצאות וסדנאות בהתאמה אישית.

שמחים ונרגשים בכל פעם מחדש ובה אנו מוזמנים לקחת חלק בהפקת אירוע תוכן עם אימפקט על הנוכחים.

באתרנו תוכלו למצוא מאגר של מרצים ומרצות מן השורה הראשונה, חלקם שמות שכולנו מכירים מן הטלוויזיה והעיתונים, וחלקם שמות שאתם פשוט מוכרחים להכיר עם אישיויות מרתקות.

לכל שאלה בנושא בניית סדנאות ואירועי תוכן, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם האפשרי.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן